Silverlight op Android?

Sinds een aantal dagen heb ik een samsung galaxy s. Als ik uitzending gemist wil kijken, dan krijg ik alleen ms silverlight te zien. Na wat Googlen begrijp ik dat het de nieuwe flash is. Maar ik krijg het niet werkend op mijn mobiel. Als is in de Android market kijk wordt er alleen betaald elektronisch boek aan geboden. Wie weet de oplossing dat silverlight toch draait onder android?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Mijn antwoord op deze vraag is (helaas voor U ) NEE. Ik heb wel begrepen,dat er voor de Iphone gebruikers) en Android-gebruikers een app 'je "uit het stof wordt gehaald"met de naam Moonlight. U zult dus nog even geduld moeten bewaren.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb het even voor je getest op een HTC met Android maar het gaat probleemloos.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik dacht dat je de website uitzendinggemist bedoelde, sorry voor het misverstand.