Als ik Osx Mountain Lion voor mijn MacBook koop en download in de app store, heb ik dan ook gelijk het Ilife pakket met de nieuwe iMovie, iPhoto, enz?

Ik wil graag de nieuwe iMovie en iPhoto, en garageband, maar ik vroeg me af of die nieuwe versies ook bij Os X Mountain Lion zitten...

Alvast bedankt!

Maik 34

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Nee deze zou je apart weer moeten kopen maar dat hoeft niet als je de oude versies nog hebt.
ik weet niet of je deze versies op cd hebt of ook gekocht in de app store maar normaal zou deze gewoon meegenomen worden in je update.
dus als deze versie nu op je mac staan zijn ze er na de update ook nog
vraag is dan alleen wat voor extra bieden die nieuwere versies
en is dat de moeite/geld waard ?
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn MacBook was vroeger een laptop voor school, en toen we hem kochten van school stond alles er al op, (iMovie, iPhoto enz.) dus het is niet gekocht. Ik heb ook nog zo een aparte application CD. Maar als ik nu dus Mountain Lion download wordt mijn iMovie en iPhoto dus ook weer een nieuwere versie (de iLife versie?) Of niet? Want ik vind de nieuwe iMovie wel heel handig en dat zou dus ook wel een pluspunt zijn om Mountain lion te kopen, maar is dat dus zo? Alvast bedankt!
capthavoc
11 jaar geleden
het zal geen probleem zijn met de oude versies er op
Maar als je de nieuwste wilt moet je die toch kopen Het is volgens mij wel zo dat je de oude versies er wel op moet hebben staan omdat je anders meer betaald ? Maar ik zou even kijken of je oude versies wel geregisteerd staan op je apple account, zo niet doe dat dan alsnog. voordat je gaat updaten Ik heb zelf de oude versies nog, die ik zelf zelden gebruik Maar goed ze stonden er op op het moment dat ik update
Dus ik heb ze er niet afgehaald.
Maar volgens mij is het geen probleem om ze eventueel te installeren vanaf cd
maar ze er eerst afhalen is niet logisch. vraag is ook even heb je een installatie dvd van 10.6 ?
of lager?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb de installatie dvd van 10.6. Maar ik vroeg me dus gewoon af of als ik Mountain Lion erop zet, ik dan ook de allernieuwste iMovie krijg want een vriend van mij heeft een nieuwe MacBook Pro en hij kan beelden in slow motion doen, enz. en ik vroeg me dus af of ik die versie dus ook kreeg als ik Mountain Lion download.
capthavoc
11 jaar geleden
Alles ok dus (bewaar die 10.6 erg goed ) kan je in de toekomst handen vol geld schelen
)
Ik zou gewoon updaten en dan kijken of er via de software updates ook upgrade voor imovie etc zijn
en kijk dan eens of die slowmo optie er is zo niet dan zul je waarschijnlijk ze toch moeten aanschaffen. Maar zoals gezegd kijk voordat je update naar 10.8 of je oude versie ilife op je apple id geregisteerd staat
volgens mij als losse pogramma,s ? Het kan zijn dat je dan minder betaald volgens mij kan je als je bv imovie nu opstart in de balk boven de optie registereren wel vinden
je wordt dan geleid naar de apple id pagina waar je de Imovie etc kan registeren je kan meteen alles registeren
en daarna kan je updaten naar 10.8
Dan zal waarschijnlijk in de app store imovie als downloadable staat of misschien dat er meteen via software update date zijn kijk daarna naar die slow optie is dat er heb je mazzel
is het er niet dan zul je toch via de appstore deze moeten aanschaffen. ps
wat zijn je macbook spec ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je zit een beetje achter het is niet 10.8 maar 10.8.1!
capthavoc
11 jaar geleden
LOL de vraag is al een week oud dus toch leefden we nog in het stenen tijdperk ;)
Ik heb maandag mijn MacBook gekocht waar iLife opstond, ik heb meteen deelgenomen aan het upgrade-programma van apple naar Mountain Lion. Toen heb ik hem dinsdag ge-update en iLife staat er gewoon nog op, ook de nieuwste versie.