Wie kent een simpel en handig programma om je scherm op te nemen met je muis-cursor erbij?

Ik wil een presentatie maken van mijn nieuwe website en die aan een aantal mensen laten zien, liefst als flash-bestand (flv) o.i.d....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

ik zou hypercam gebruiken. het is erg handig en ik gebruik het zelf voor presentaties e.d.

Toegevoegd na 18 seconden:
het is ook gratis te downloaden gewoon even googelen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Camtasia raad ik aan. Werkte voor mij beter dan hypercam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van het progje Gadwin weet ik zeker,dat het tevens mogelijk is om een "snapshot" op te slaan inclusief het pijltje/handje van de muiscursor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Camstudio

Is geheel gratis en doet wat het moet doen!

Google, "Camstudio" en je zult het vinden.

Hypercam gebruikte ik vroeger en is heel slecht naar mijn mening daarom Camstudio.

Fed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het knipsel programma standaard in windows 7 niet genoeg is, zou je snagit kunnen gebruiken.
Anders wordt het knutselen via knipsel opslaan als JPG bestand en deze openen in bijvoorbeeld word en daar een pijltje invoegen,
Frank