Diavoorstelling op de achtergrond.

In Windows 7 heb je de mogelijkheid om een diavoorstelling op de achtergrond van je bureaublad te doen, ik heb hier nu 4 gekleurde blanke wallpapers en ik vraag me af of er ook een "tool" is die er voor zorgt dat ze vloeiend in elkaar overgaan? Want nu is het echt zo heel erg veel verschil tussen groen BAM rood BAM blauw als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dat moet idd met een tool... Tweakwindows.nl heeft er enkele maar als je even googled heb je er zo enkele... Het is maar net wak je voorkeur geeft.

Wat mij persoonlijk betreft is zoiets soweiso overbodig en gebruikt alleen maar onnodig geheugen,... Ik zit toch meestal niet op mijn desktop, vandaar dat ik het overbodig vindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb net even geprobeerd, maar het gaat eigenlijk al een beetje vloeiend in elkaar over. Niet dat 't ineens van groen naar rood gaat, maar het duurt iets van 1 seconde voordat het ook daadwerkelijk de andere kleur is. In de tussentijd is hij bezig met wisselen. Verder zijn er geen tools voor om het anders te krijgen. Wel zou je kunnen doen dat tussen rood en blauw nog een paarse wallpaper komt, dat is rood en blauw gemengd, en zou je kunnen zeggen dat ze eigenlijk beide gemengd op de achtergrond staan.