Hoe krijg ik een trema boven de letter e met word 2007?

gebruik maken van de nederlandse versie.

Toegevoegd na 6 minuten:
Dank jullie wel voor jullie antwoorden maar helaas werkt er geen. @ pleeun dat tekentje van jou waar staat deze op het toetsenbord?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
24.7K
Pieter2011
12 jaar geleden
Lees even mijn antwoord op een vorige vraag:
http://www.goeievraag.nl/vraag/streepje-links-verdwenen-terug.263305
Als je de instellingen verandert, lukt het waarschijnlijk wel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien staat num lock uit.
Die knop zit boven de cijfers in de buurt van delete en page up/down.
Probeer daarna pleeuns antwoord nog eens

Het beste antwoord

Als het helemaal niet lukt kan je ook nog gewoon invoegen en dan symbool.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Shift+' en dan de e, of Alt+0235.

Toegevoegd na 5 minuten:
Of, zoals Bliets zegt, alt + 137
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Shift + de '' knop + de 'e'

= ë

Toegevoegd na 1 uur:
De toets waarmee je hoge komma's plaatst, bij de enter in de buurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de link hieronder kan je elk diakritisch teken (dingen met een streepje of puntjes enzo) opzoeken, en overal voor de truc met ALT uitvoeren. Je houdt ALT (knop op je toetsenbord) ingedrukt en dan tik je de code.

Wat ik zelf doe is vaak gewoon copieren en plakken, dat vind ik nog makkelijker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
shift " ë dus shift en aanhalingsteken tegelijk intoetsen en daarna de e
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je drukt eerst op shift, daarna tegelijk op '' en de letter e. als het niet lukt kijk dan bij symbolen-> latijns alfabet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ten eerste, kun je een lijst met alle symbolen terugvinden in word.
wat je moet doen om een trema te krijgen:

1. Shift
2. " (links van de enter knop)
3. je letter, nu de E

ëËëëëëëëëËËË genoeg dus!

Hou alles wel ingedrukt!

groetjes van Gavin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.dummies.com/how-to/content/word-2007-shortcuts-for-inserting-accents-and-symb.html

Crtrl - shift - : - shift - shift lostlaten! (anders krijg je een grote letter) - e