Hoe maak je een inhoudsopgave in word

Ik bedoel dan dat je links de hoofdstukken oid hebt staan en recht de bijbehorende bladzijden en daar tussenin allemaal puntjes

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In word

Antwoorden (2)

Dat is moeilijk uit te leggen. Typ in Google in: inhoudsopgave word. En dan 2003 of 2007. Daar wordt het duidelijk uitgelegd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet een opmaakstijl voor je document kiezen, waarbij je voor de hoofdstukken, de paragrafen en de sub-paragrafen een vast lettertype en een vaste nummering kiest.
Nu kun je bij 'invoegen' --> 'index en tabellen' een inhoudsopgave invoegen, en Word herkent dan automatisch dat jouw opmaakvelden als inhoudsopgave moeten worden gebruikt.