Word. Ik heb een document met twee pagina's. Die tweede pagina is blanco en kan eigenlijk weggelaten worden bij 't printen. Hoe verwijder ik die?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
4.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bekend probleem
inderdaad blaadje naderhand terugstoppen, of alles (ook het wit) achter laatste teken deleten

Antwoorden (7)

backspace op 2de pagina
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga met de cursor achter het laatste leesteken staan en druk net zo lang op de delete knop tot de witte pagina verdwenen is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door de pagina weg te halen (achter laatste teken vorige blad op delete drukken totdat het blad weg is) of door als je op printen klikt alleen te kiezen voor pagina 1 (ligt beetje aan welke versie maar in het venster dat komt kan je dat instellen, zoniet moet je eerst nog op pagina indeling klikken)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms helpt het om de marges van de pagina net ietsje kleiner te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Selecteer alles achter het laatste leesteken en druk op delet...
rose
13 jaar geleden
Je kunt ook in de printopdracht aangeven dat je alleen pagina 1 wilt uitprinten. Vaak ligt het aan een grote hoeveelheid opmaakinstellingen dat je de tweede pagina moeilijk verwijderd krijgt. En als je de opmaak gaat wissen dan verandert de eerste pagina ongewild ook, dus dat kan je beter vermijden.
Amadea
13 jaar geleden
Al is het je eigen printer, en kost het je dus geen geld(bij mij op school per pagina, of er wat op staat of niet) kun je het blaadje toch gewoon weer terug doen..........