Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil graag een andere MSN op mijn laptop. Heb het verwijderd, maar het installeren lukt niet. Kan iemand mij helpen?

Heb al gekeken bij de andere vragen met antwoorden en het geprobeerd, maar hij zegt het lukt nog steeds niet. Heb alle bestanden die "live" bevatten in de naam weggegooid. En toch blijft hij zeggen dat MSN er al opstaat (dan download hij de andere programma'tjes wel) of dat ik al een recentere versie heb. Wat kan ik nog doen?

Toegevoegd na 16 minuten:
Het staat ook niet meer bij programma's en onderdelen :S

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
785

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Gebruik deze tool om live te verwijderen:
http://blog.eddsn.com/2010/12/windows-live-essentials-uninstaller/
wel eerst alles lezen VOORDAT je begint. Daarna een verse installeren. Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt wel alle bestanden waar 'live' in voorkomt weggooien, maar da's zeker niet de beste optie. De meeste bestanden van WLM hebben geen 'live' in hun naam, zodat een groot deel nog op je pc staat.
Als je via Start > Configuratiescherm naar 'Programma's en onderdelen' gaat, kun je daar ineens alles weghalen.
Daarna de pc even opnieuw opstarten en Messenger opnieuw installeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
raar maar waar vaak kan je de msn beter weer in zijn geheel installeren om het daarna goed te verwijderen
(Lees meer...)
capthavoc
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding