Met welk programma kun je een e-book schrijven?

Met welk programma kun je een e-book schrijven en hoe duur is zon programma?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.3K

Het beste antwoord

Met open-office en daarmee converteren naar PDF (een e-book formaat). Kost niks. Of als je wat technisch bent aangelegd met Latex. Dat is een gratis programma waarbij tekst en opmaak gescheiden is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je schrijft geen epub, je schrijft een boek. Dit kan je doen in iedere fatsoenlijke tekstverwerker zoals Word of Open Office. Daarna kan je het bestand met een gratis programma als Calibre omzetten naar epub. Voordeel daarvan ten opzichte van pdf is dat het automatisch mee schaalt naar het formaat van de reader waarop het gelezen wordt. Daar naast kan je de basis grote van de letters aangeven