Kan er via een micro sd adapter ook een bestand(jar/jad) overgezet worden naar de sd kaart?Of heb je echt een cardreader nodig?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Ja dat kan. Daar zijn die apdapters voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een microsd adapter is een cardreader alleen dan in een kleinere vorm. hiermee kun je alle bestanden overzetten en dus ook jar/jad bestanden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja je hebt echt een cardreader nodig. een adaper is allen maar gemaakt om een MicroSD in een normaal SD slot te laten passen. dus ja het doet vedder helemaal niks. dus als je wat wil kopieeren zal je echt het even via de pc moeten doen.
suc6:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onzin: als je een adapter hebt, kan je alles doen.
Ook kopieren dus. Uiteraard moet je die adapter wl in de pc stoppen (niet bijv. in je gat -))))).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jha zucht. dat bedoel k ook maar hoe stop je die in je pc......juist ja:) met een cardreader :) ( en ja soms is die al in gebouwd in je pc...en niet in je gat)
de adapter zorgt ervoor dat de micro sd als een gewone sd kaart in de computer kan worden gestopt.

om deze sd kaart in een computer te kunnen uitlezen is wel een cardreader nodig die een sd kaart kan lezen.

deze adapter heeft zelf geen opslag capaciteit.
het is niet mogelijk om een microsd in een adapter te stoppen, en later een andere microsd in die adapter te plaatsen die dan de gegevens van de eerste micro sd kaart kan kopieren.

van de micro sd kaart kan je dus geen gegevens op de sd kaart zetten zonder een cardreader.

over die .jar en .jad bestanden.
ik denk dat je die op je mobiel wilt hebben.
je mobiele telefoon heeft vaak ook bluetooth. met een bluetooth adapter, deze zijn goedkoper dan cardreaders, voor minder dan 2 euro heb je er al een.
sommige mobiele telefoons hebben ook de mogelijkheid om met een kabeltje gegevens op een mobiel te zetten.

heb je dus geen cardreader, dan zijn er genoeg alternatieven om gegevens op een mobiel te zetten die de gegevens op een micro sd opslaat.