Is er een programmaatje waarmee ik verschillende jpg's naast elkaar kan zetten en daar weer één jpg van kan maken?

Zodat je dus twee, drie of vier foto's naast elkaar krijgt in één jpg, met eventueel een witruimte tussen de foto's.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
3.7K

Het beste antwoord

Dit en nog veel meer kun je doen met het gratis programmatje Irfanview.

(Dat was ooit alleen een viewer, vandaar de naam. Tegenwoordig kun je er je plaatjes ook heel redelijk mee bewerken.)
Cryofiel
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Dit kan je al doen met paint
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kan helaas niet met paint.
Je moet alle foto's uitprinten, naast elkaar leggen en dan inscannen. Mvg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hm, kan het nu wel of niet met paint? :-)
Zal eens gaan prutsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan wel met paint heb het net nog geprobeerd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okee, bedankt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paint werkt inderdaad ik gebruik het -
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dom antwoord! Tuurlijk met paint. Sla m wel op als jpeg anders heb je een bmp.
Ik zou zeggen photoshop ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zei niet voor niets 'programmaatje'. :-)
Er zal toch wel een klein dingetje zijn waar dat mee kan?
Photofiltre
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paint of Picnik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zet al mijn foto's op Photobucket, een gratis
digitaal foto-album, met veel mogelijkheden.
En ook veel mogelijkheden om te bewerken.
O.a. het maken van collages.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn meerdere geschikte applicaties genoemd. Ook met Paint is het wel mogelijk maar ik raad het je toch af. De kwaliteit van een JPG uit Paint is niet erg goed. De meeste programma's kunnen dat beter. Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paint Photobucket zijn de betere.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Adobe Photoshop is het meest professionele programma hiervoor. Maar als tweede beste zou ik Corel Paint Shop Pro aanbevelen. Je kan er een gratis proefversie van downloaden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit kan met paint