Hoe moet ik de poorten van mijn router openen?

Voor het spel call of duty moeten de poorten openstaan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Daarvoor krijg je de volgende link, waar je vast wat aan hebt:
(Kijk er mee uit welke poorten je open zet, het internet zit vol gevaar^^)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het verschilt per router hoe dit moet welk merk heb je?

En ik weet niet welke cod je hebt maar je hoeft je poorten niet te forwarden om te spelen alleen als je zelf wilt hosten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij portforward.com staat voor elke mogelijke router een beschrijving