Laptop toetsen "veranderen"?

Ik gebruik een Dell Studio 1550 om te gamen, en bij sommige games heb ik de F toetsen nodig (F1 t/m F12).

Veel van deze toetsen hebben echter al een functie, deze kan ik wel tijdelijk uitzetten door op "Fn" te drukken, maar kan dat niet anders om? Want bijv. Wireless Internet verbreken staat op F2, en als ik dus op F2 druk valt meteen mijn internet uit.

Als ik dus in-game op F2 wil drukken (voor skills of whatever) moet ik dus telkens op Fn drukken. xD Vrij lastig voor iemand met van die kleine handjes zoals mij..

Wat is voor mij de makkelijkste manier om dit probleem aan te pakken, hoe hebben jullie dit opgelost?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

"Follow the following steps to change the function key behavior in your Dell Studio 1555 laptop:

Step 1. Restart your laptop.

Step 2. Press F2 when you see the Dell logo to enter the BIOS Setup.

Step 3. Navigate to Advanced using arrow keys.

Step 4. Press down arrow key to get to the Function Key Behavior option and change it to Multimedia Key First or Function Key First.

Step 5. Navigate to Exit and Exit Saving Changes."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou in de controls van het spel die F toetsen op een andere toets zetten. Dan heb je geen last meer van dit probleem.
Kimath