ik kan de nieuwste versie van itunes niet downloaden waardoor mijn ipod niet wilt synchroniseren kan iemand mij helpen?

als ik de nieuwe versie wil downloaden zegt het dat ik mijn itunes moet afsluiten voor dat hij verder kan downloaden wat ik dan doe maar het blijft er staan en wil niet verder downloaden (ik heb een apple computer) heeft iemand anders dit voor? hoe hebben jullie dit opgelost?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Open itunes niet maar open het programma apple software update.
Het programma zoekt dan naar nieuwe software en je kan het zo downloaden en installeren. Succes