Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een programma om de vocals uit een liedje te halen?

Ik en mijn maat zouden graag een filmpje maken, waar ik piano speel en hem wat uitbeeld, maar dan hebben we nog geen vocals, en aangezien we beide niet echt een zangtalent hebben, of toch niet bij alle liedjes, zouden we de vocals uit het originele liedje halen, weet er iemand of er zo'n programma bestaat, zoja welk programma en waar zou ik dat kunnen downloaden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
833

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op internet kan je zoeken op acapella. Als je mijn liedje "Goeie Vraag" wil hebben zonder muziek, kan je dus zoeken op
flexjeff goeie vraag acapella
of
acapella flexjeff goeie vraag

De kans is dan groot dat je op die manier de vocal makkelijk kan krijgen. In principe kan je dat ook zelf, maar hoe? Ik heb ooit gehoord dat je met professionele software beetje bij beetje de muziek wegfilteren, omdat de vocal meestal in het midden zit. Het lijkt mij een kwestie van geluid en anti geluid, oftewel het tegen elkaar weg laten vallen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

een mooi programma die dit ook doet is VDJ oftewel Virtual DJ
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding