Bij de app van twitter ging ik een foto kijken wil weer op gereed drukken maar het wil niet weg! Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat om een ipod

Antwoorden (1)

Gewoon even de app opnieuw opstarten. Dat doe je door op de home knop te drukken en daarna dubbelklik op de homeknop. Onderin komt dan een multitaskingbar. Houd de apps ingedrukt totdat ze gaan 'wiggelen' druk op het rode knopje met het streepje en dan zou het opgelost moeten zijn.
Wil je het nou helemaal geweldig doen geef dan deze bug aan in de appstore bij twitter inderin