weet iemand misschien, of je bij de nieuwe msn 2011 kan zien of een persoon wel aangemeld is maar ofline stat?

Ik zie het heel vaal bij mijn contactpersonen. Er zijn contacten, waarbij je geen avatar ziet die offline zijn er er zijn er die wel een avatar hebben terwijl ze ook offline zijn. Contactpersonenen verananderen dan wel van geen avatar en dan zie ik die avatar wel. Betekent dit dat deze contactpersonen dan wel online zijn maar offline aanmelden of is het " juist a big" in mijn msn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

De programma's bestaan niet, vaak wordt er wel mee geadverteerd, maar dit is altijd via spam berichten. Als je dit invult dan verspreid je dit virus door middel van je e-mailadres.

De contactpersonen die een keer online zijn geweest sturen hun avatar door, de mensen die nog niet online zijn geweest op het moment dat jij online bent hebben geen avatar of geen avatar ingesteld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

er zijn speciale programmatjes die je kan downloaden om dat soort dingen te zien. Je kan het onder anderen downloaden op sites waar je meer van die bot's en dingen kan downloaden zoals msn-plus. Wel is het zo dat je met die programmatjes heel veel rommel binnen haalt op je pc en na verloop van tijd heel erg langzaam wordt
Ik ga nog even mij hersens breken over hoe die site's ook al weer heetten, ik ben het nu even helemaal kwijt...

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik denk als je hier even op zoekt, dan kom je vast bij iets dat je kan helpen.