je moet het filmpje via un mp4converter downloaden en dan zet je het op iTunes en dan op je iPhone. Er zijn heel veel soorten mp4converters, zoek maar op google :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan het filmpje downloaden via KeepVid (www.keepvid.com) door de URL in de balk te plaatsen en dan op download te drukken. Kies je filmpje en je formaat (Mp4, 3Gp enz.) en download door op het gekozen formaat te klikken. Plug je IPhone in je PC (Ik heb windows dus ik weet niet hoe het moet op een Mac) en zorg ervoor dat windows de bestanden die op je IPhone staan weergeeft. Als dat allemaal klaar is sleep je het bestand naar de map waar je het wilt hebben en dan kan je het op je IPhone openen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft gewerkt! Hartelijk dank voor de moeite!