Kan ik op mijn Acer C720 iets downloaden zonder de Chrome webstore te gebruiken?

Ik heb een Acer C720, deze computer heeft een Google Chrome software. Normaal kan je alleen dingen downloaden uit de Chrome webstore, maar ik wil nu een paar games downloaden die daar niet in staan, is er misschien een manier om dit wel te kunnen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Nee, dat is niet mogelijk met Chrome OS... (Zijn ze echter wel mee bezig, dus nog even geduld hebben!)