Hoe kan ik van een groot gebied gedetailleerd meerdere 'screenshots' aan elkaar koppelen van Google maps, sateliet view?

Dit bedoel ik: als je via Google Maps inzoomt, tot je niet verder kan, dan heb je van een heel klein deel heb je een gedetailleerd overzicht. Dat wil ik, maar dan van een gebied van 20x25km. Ik wil dat uitprinten en ophangen aan een grote wand.

Hoe kan ik dit maken? Ik weet dat dit een groot bestand zal worden, dus wellicht is er ergens een programma voor of een methode om zoiets te maken. Of wellicht kun je ergens zo'n groot gebied gedetailleerd kopen.

Wie helpt me hier mee? Voor de beste bruikbare tip, liggen tien mooie punten :-)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als je er een hoge resolutie bestand van wil maken, nodig om digitaal af te printen, heb je een fotobewerkingsprogramma nodig. Je kan dan al je screenshots in telkens een andere laag passend naast elkaar zetten, zodat je 1 geheel krijgt. Een goed en vrij gemakkelijk fotoprogramma is Corel Paint Shop Pro, waarvan je een gratis proefversie kan downloaden en installeren. Zie hieronder. Ik help je wel graag als je meer uitleg hierover wil
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik plak screenshots aan elkaar in powerpoint, je kan dan elk screenshot mooi passend aan elkaar schuiven. randen croppen en klaar ben je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het er mooi uit moet zien en het mag geld kosten, raad ik je aan om het door een bedrijf te laten doen. De meeste bedrijven die zich specialiseren in het afdrukken van satellietbeelden hebben zelf goede bestanden (die misschien wel recenter zijn dan die van Google Earth) en een plotter waarmee ze het in een keer op mooi papier kunnen uitdraaien.