Zijn er zakelijke whatsapp programma's?

Veel klanten gebruiken Whatsapp en willen ook hiermee communiceren naar mijn bedrijf toe, ook voor mij is dit handig, Whatsapp is makkelijk, snel en het brengt geen kosten met zich mee.

Echter, het betreft geen privé gesprekken maar zakelijk en daarom ben ik op zoek naar een programma die wat uitgebreider is dan standaard Whatsapp.

Bv. Herkenning van mobiel nummer en hierbij horende gegevens inladen zoals notities en facturen etc.

9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ik raad je officechat aan! http://officechat.com/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Richardvdm
9 jaar geleden
Bedankt maar dat is helaas niet wat ik zoek. Klanten gebruiken Whatsapp en wil dus een programma die gebruik maakt van Whatsapp maar wat voor mij extra informatie geeft wanneer de klant een Whatsapp bericht stuurt. Dus geen totaal andere applicatie.