Werkt Winamp als mediabibliotheek voor een iPod goed?

Iemand ervaring met het gebruiken van Winamp in plaats van iTunes voor de iPod (classic)?
iTunes loopt nogal vaak vast en maakt van elk nummer dat ik importeer een aac versie. Wat ik niet wil :) Verder vind ik de equalizer van Winamp erg prettig.
Andere alternatieven, niet Winamp, zijn ook welkom.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Winamp is zeker te gebruiken als medialib. voor een iPod. Je kan in winamp "draagbare apparaten" toevoegen, dus ook een iPod. Het werkt prettig en zeker net zo snel als iTunes. Tevens heb je het voordeel dat je in Winamp de downloadables kan uitschakelen, wat je dan weer snelheid scheelt qua verwerken van opdrachten.