Firefox moet dezelfde tabbladen houden na opnieuw opstarten

Bij firefox uitzetten doet hij het wel, na opnieuw opstarten niet.

Toegevoegd na 2 minuten:
En instellen dat als je op shift + link klikt het een nieuw tabblad wordt.

Toegevoegd na 14 minuten:
Ik zie dat als ik meer tabbladen aan heb, op X klik voor sluiten, dan zegt hij dat ik er meer tegelijk wil sluiten.

Maar als ik op X klik, wil ik ze gewoon behouden.
Hoe moet dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Lees dit even
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1249/

Toegevoegd na 4 minuten:
Probeer anders Tabmix plus uit. Deze is zeer uitgebreid. Ik ken er ook niet alles van spijtig genoeg. Neem even de tijd om het te bestuderen. Daarna kan je nog altijd de add on verwijderen, als je hem niet goed vindt. Maar met Tabmix plus kan je bijna alles oplossen wat met tabs te maken heeft.

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1122/

Toegevoegd na 6 minuten:
Ga na de installatie naar het menu Extra en kies Tab Mix Plus opties...

Tab Mix Plus is allemaal in het Nederlands. Dus dat is ook eenvoudig.

Toegevoegd na 11 minuten:
Als je de tabs wil houden van een vorige sessie, moet je gewoon bij Tab Mix Plus op het tabje Sessie klikken, een vinkje zetten voor "Ingebouwde sessieherstelmogelijkheid Firefox gebruiken" en zet bij "Wanneer de browser start" op "Mijn vensters en tabbladen van de vorige sessie weergeven".

In Firefox zelf kan je dat toch ook instellen:
Ga naar Extra/Opties. Op het tabblad Algemeen kies je voor "Als Firefox start" voor "Mijn vensters en tabbladen van de vorige keer openen".

Als dit werkt, kan je de add on van hierboven terug verwijderen. Extra/Add ons en kies Tab blad mix en kies Verwijderen.