waarom kan ik niet in kontact komen met swprofits als ik het opvraag krijg ik 502 bad gateway te zien.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ze zeggen daar zelf over:

Hi,
Dear investors of swprofits.com program,
during the week-end and the beginning of this week we had a serious
DDOS attack on our servers. We had to move to a new DDOS protection
provider, which caused delays in the payment processing due to the fact that we had to process payments manually.
If you haven't received a payment please report us immediately. We're working hard to get things back to normal as soon as possible.
Lets all be positive!

Volgens mij een k*tsmoes, maar ze zijn uit de lucht. Dat is een feit.
escape