Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is de levensduur van een accu van een laptop acer. ik heb hem nu 1,5 jaar. Wordt zeer intensief gebruikt. Geeft aan dat hij vervangen moet worden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Tja, dat is een lastige.
Welk type laptop heb je? Wat is de capaciteit van de accu?
Hoe lang kun je nu op de accu werken? Als je accu echt verrot is dan kun je waarschijnlijk niet langer dan 30 tot 45 minuten werken voordat de accu alweer bijna leeg is, of misschien zelfs korter.

Een Lithium-Ion kan in de praktijk 300-500 keer geladen worden, dan worden ze beduidend minder.
Verder heb ik met Acer niet zulke hele goede ervaringen wat de accu's betreft. Als je de accu heel intensief gebruikt dan is 1,5 jaar een redelijke levensduur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Heel afhankelijk van hoe je hem gebruikt.
Vaak accu leegtrekken,altijd aan de stroom, laad je hem vaak op en hoe vaak gebruik je je laptop.
Mijn Acer batterij ging 2 jaar mee en was toen helemaal op (nog max 2 of 3 minuten)
De Dell die ik nu heb is al 3,5 jaar oud en doet het nog net zo goed als toen hij nieuw was.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De levensduur van de accu hangt af van type en kwaliteit. Zelf heb ik 6,5 jaar een acer, deze wordt zeer intensief gebruikt, maar merk nog steeds niet dat ie minder wordt. Kan ongeveer 2,5 uur op een accu draaien. Moet er wel bij zeggen dat deze laptop voor zakelijk gebruik was en destijds ongeveer €1200,00 koste.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding