kun je in in itunes van een film wijzigen hoeveel keer je iets hebt afgespeeld?

ik heb een film op itunes staan, die zegt dat ik hem 3 keer heb afgespeeld. eigenlijk heb ik dat in totaal 23 keer gedaan (ja idd dat is wel HEEL ERG VEEL KEER, maar ik ben echt helemaal gek van die film <3, voor de nieuwsgierigen: het is Resident Evil: Afterlife<3)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weetnie eigenlijk,

Antwoorden (2)

Helaas voor jou kan dit niet in iTunes, je kunt alleen maar "de teller" terug naar nul zetten.

Klik hiervoor met je rechtermuisknop op de bewuste film zie verder in de afbeeldingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet wel dat je met muziek kunt resetten hoevaak je een liedje hebt geluisterd. Waarschijnlijk zou dit ook wel mogelijk zijn met film's