Outlook agenda niet toereikend voor de vele activiteiten van het sociaal cultureel werk, wat nu??

In Outlook krijg ik niet alle activiteiten uitgeprint. Ook google doet dat niet. Moeten we nu weer over naar de oude agenda's/planborden??

Toegevoegd na 1 uur:
op woensdag bijvoorbeeld 6 activiteiten maar er worden er maar 4 geprint. Moet dus iets met meer mogelijkheden.
Wil niet weer terug naar buro agenda oid.....

Toegevoegd na 1 week:
Probleem nog niet opgelost. Er komen maar 2 activiteiten op de print................

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vertel wat meer over wat je wil bereiken. Dan kunnen we gerichter meedenken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben nieuw hier en heb het dus in de vraag verwerkt. Probleem bestaat nog steeds!

Antwoorden (1)

Daar heb ik wel iets voor gezien: http://www.amgate.com/activiteitenplanner/