Kan iemand mij vertellen hoe ik gemakkelijk (en met welk free-programma) 4 videobestanden kan samenvoegen tot 1 video?

Movie Maker levert slechte kwaliteit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Bij mij gaat dat uitstekend met Easy Video Joiner van Bryan Garris (www.DoEasier.org). De AVI MPEG RM WMV joiner (zo heet ie echt) van Boilsoft is ook prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou eens kunnen kijken bij onderstaande bron, daar staan 5 freeware programma's om video's mee te bewerken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En als je voor het profesionele gevsl gaat, raad ik adobe premiere pro cs5 aan voor de pc en final cut voor de mac