Hoe kan ik Internet Explorer in gebruik verbeter?

Moet noodgedwongen met IE gaan werken omdat Firefox niet meer goed werkt. Maar hoe krijg ik de onderstaande eigenschap in IE:
- Easy Drag to Go: zodat ik een link kan slepen waardoor hij in een nieuw tabblad wordt geopend. Het is een klein beetje slepen, omhoog voor een nieuw tabblad in de voorgrond, omlaag voor een tabblad in de achtergrond.
Ook kan je tekst selecteren en slepen, waardoor de zoekmachine in een nieuw tabblad wordt geopend met de tekst.

Toegevoegd na 14 minuten:
- Hoe verwijder je de reclame blokken op de pagina?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je dan toch overstapt: Google Chrome!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.windowsitpro.com/article/internet-explorer2/internet-explorer-9-tips-142560
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Google Chrome gaat niet. Heb de portable gedownload, maar geen enkele pagina wordt geladen. Zelfs de instellingen niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is er niet wat anders aan de hand als die andere browser opeens raar doen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Freek, waarom Chrome, drag en drop werkt hier niet.

Antwoorden (1)

wat pc heb je

Toegevoegd na 30 seconden:
wat voor pc heb je