Hoe kan je een PDF-bestandje naar een kleiner formaat of een jpg. bestand vervormen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als de PDF alleen maar uit een foto bestaat, dan kan dat. Maar ook als een afbeelding opgenomen is in een grotere PDF. Door bijvoorbeeld een schermafdruk te maken en op te slaan als plaatje, of door in de PDF het plaatje te selekteren (aanklikken) en met de rechtermuisknop te kiezen voor 'copy image' en het vervolgens in een beeldbewerkingsprogramma te pasten en opnieuw op te slaan als JPG. Desnoods na verdere bewerking / verkleining.