Is al bekend wanneer Internet Explorer 9 officieel gelanceerd gaat worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

De release candidate (RC) wordt verwacht binnen enkele weken.

Microsoft is widely expected to deliver the RC build of IE9 at the Consumer Electronics Show (CES) in a few weeks time

Read more: http://www.winrumors.com/internet-explorer-offers-best-protection-against-socially-engineered-malware/#ixzz18GshjZnF
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk het niet ,toch nog niets hierover gevonden.
13 jaar geleden
In het voorjaar tot aan de zomer zal deze wel verwacht worden.