Welk programma om muziek jaren 60 / 70 te downloaden kan ik gebruiken?

Het liefst een programma waar k losse nummers mee kan downloaden!!

Dus geen Youtube downloaders ofiets, want dat is te veel werk voor degene die dit nodig heeft.. *oude man* ;)

Geen nieuwsgroepen, geen torrents aub :)
kom maar op!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
6.8K

Antwoorden (7)

limewire instaleren en je kan je 60 en 70er jaren opzoeken ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer dit eens, wel even aanvinken waar je je muziek wilt opslaan, dit programma even opslaan downloaden is niet nodig, succes.

http://search.4shared.com/network/search.jsp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze doet t vrij aardig, jammer dat hier geen bestanden groter dan 5MB gedownload kunnen worden..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier kan je ook complete cd,s downloaden, maar dan moet achter de naam van de artiest even exe typen, en achter de eerste regel zie My 4shared staan klik daar op dan kan je zien hoeveel bestanden deze persoon er in heeft staan. succes
Zelf gebruik ik soms Frostwire, de reclamevrije broer van Limewire en dit is op meerdere platvormen te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Good luck zou ik zeggen want als je niet via betalende site gaat, zal je op de "illigale" :D website waarschijnlijk niet teveel terugvinden van liedjes van vergane tijd. Vermits die werken met gebruikers die daadwerkelijk deze op hun pc hebben staan. Hoe populairder en recenter de muziek des te meer kans je zal maken om deze in grote aantallen terug te vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sommige online radio's streamen muziek en hebben zelfs een download knop er bij zitten
1 die ik veel gebruik is http://prostopleer.com/
hij is russisch maar heeft zelfs nederlandstalig er tussen zitten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is een ook een goede site, goed voor nieuwe maar ook oude hits.