Hoe kan ik een mail vanaf NL naar een mailadres in NL ( .org ) terug krijgen via het buitenland?

To:
Subject: Afspraak Dinsdag a.s.
Sent: Sunday, October 18, 2015 1:47:08 PM (UTC) Monrovia, Reykjavik

was read on Sunday, October 18, 2015 2:24:53 PM (UTC) Monrovia, Reykjavik.

Verstuurd naar een NL mail adres ( .org )

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Die plaatsnamen zeggen niets over waar de mail is verstuurd, maar alleen iets over de tijdsaanduiding; die tijdsaanduiding is blijkbaar in UTC, en dat is de tijdszone waaruin oa. Reykjavik en Monrovia zich bevinden. Wij zitten nu in UTC+2 (zomertijd; wintertijd is UTC+1), dus om dat om te rekenen naar onze lokale tijd moet je er 2 uur bij optellen (dus het bericht is om 15.47 Nederlandse tijd verstuurd).