Xbox cds werken niet.

Ik heb dus een omgebouwde xbox 360. Ik heb net een pakje cds gekocht. Ik gebruik img burn om de spellen te branden. Maar als ik het dvd bestand brand, blijft hij hangen bij "Writing LeadIn" en krijg ik een foutmelding. Mijn diskdrive maakt ook ongewone geluiden. Weet iemand een oplossing?

Toegevoegd na 2 uur:
Ik gebruik dual layers, dat was ik even vergeten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Het geheim zit 'em in het punt van de overgang van de verschillende layers. Onderstaande bron vertelt je hoe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik brand op een 'double layer cd', kunnen grote spellen op. (fall out, forza etc.) gewone cd past niet. Image burn kan dat maar dan moet jouw pc wel dual layer kunnen branden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad, dual layer dvd's gebruiken.