Hoe moet je windows 7 installeren?

Ik heb een download van windows 7, maar mag je dan een iso op een dvd zetten en die in de pc stoppen? Of moet je iso uitpakken? Moet je dan partitie vrijmaken enzo of hoeft dat niet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vraag wordt verwijderd
Ritsuka
11 jaar geleden
illegale windows dus
capthavoc
11 jaar geleden
dat hoeft niet, zolang hij een geldig serie nummer op sticker heeft.
mag hij in principe elke willekeurig windows dvd gebruiken

ook die je gedownload hebt
dat wat je windows legaal maakt is niet de dvd
maar het serie nummer op de sticker
zolang de versie maar overeenkomt

Het beste antwoord

Een iso branden doe je met een daarvoor bestemd brandprogramma. Zo'n brandprogramma pakt zo'n iso-bestand dan automatisch uit.

De windows-dvd heeft de mogelijkheid om partities te bewerken alvorens te installeren dus in principe is voorbereidend werk niet nodig.

Het enige nadeel van windows 7 is dat deze bij deze handelingen steeds een kleine partitie van +/- 100 MB aanmaakt. In mijn ogen pure 'partitieverspilling'

Het is dus beter om eerst met aparte software een partitie gereed te maken voor windows 7 zodat je met de windows-dvd enkel het besturingssyssteem moet installeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Top thnx!