kun je programma's uitsluiten zodat die niet door de persoon die is ingelogt met teamviewer te zien zijn?

ik heb wel eens dat iemand meekijkt met me op de pc met team viewer. en dat ik even iets moet doen wat persoonlijke informatie bevat. en dan is het lastig want dan moet de ander uitloggen voordat ik ermee aan de gang kan. ook is lastig iemand in kan loggen op het moment dat ik het aan het inzien ben. dus dan mag ik niet vergeten het eerst af te sluiten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Ik denk niet dat dit kan.

Als de ander de mogelijkheid hebt om met jou muisaanwijzer te spelen, dan wordt het voor jou en de ander wel erg verwarrend. Jij ziet wel een venster (en mee bezig op dit moment), de ander ziet de muiscursor steeds heen en weer gaan, terwijl die niet ziet waarop geklikt wordt (want hij/zij ziet dat venster niet).

Verder kan hij/zij denken dat jij nergens mee bezig bent (dat je maar een beetje je muis heen en weer zit te schuiven) en gaat via TeamViewer jouw pc besturen, terwijl jij toch wel ergens mee bezig was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar heb je wel een goed punt. ik heb gemerkt dat in de nieuwe versie je wilt kunt aangeven welk programma ze wel of niet kunnen besturen.
denk het ook niet, wat je well kunt doen..even uit zetten dan wat doen en daarna weer aanzetten dan kan hij/zij niet op verkeerde moment binnen komen vallen en als hij/zij erop zit gewoon even vragen of ze uit wil loggen omdat je iets persoonlijks wilt doen....
of... vertrouwen ;)