Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik bij Dropbox een nieuw bestand toevoegvoeg aan de map documenten (deze staat gekoppeld aan dropbox) waarom komt deze niet in mijn dropbox erbij?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
489

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ga anders toch even kijken bij dropbox.com
Log daar in met je account en kijk onder beheer Ed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik zelf ook Dropbox.
Je kunt alleen mappen koppelen aan je Dropbox door ze ín je dropbox op je computer te plaatsen.

De locatie van je My Dropbox map kun je wijzigen door rechts te klikken op het Dropbox-icoon rechtsonder in je scherm, en dan te kiezen voor Preferences...

Dan krijg je een nieuw schermpje en halverwege dat scherm staat Dropbox Folder Location, met een knop Move erbij.
Klik op de knop Move en kies de gewenste locatie voor jou My Dropbox map.


Alles wat je in je My Dropbox map zult plaatsen (dus ook nieuwe mappen daarin!) zullen, mits je internetverbinding hebt, gesynchroniseerd worden met de Dropbox-server.

Meld je je dan aan op een andere computer waar je ook Dropbox geïnstalleerd hebt, dan wordt automatisch alles opnieuw gesynchroniseerd.

Hopelijk is hiermee je vraag beantwoord!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding