Ik wil MS Photodraw 2000 op mijn 64 bits versie van Windows 7 home zetten maar hij geeft steeds "fout 5"aan. Wie kan mij helpen?

Ik heb al geprobeerd om de d3drm.dll file aan mijn systeemmap (C:\windows\SysWOW64) toe te voegen ( zoals mij werd aanbevolen) maar dat lukt niet. Ook als administrator opgestart in Windows XP modus, zonder resultaat. Het werkt wel in de 32 bits versie, maar ik heb niet voor niets 4 gB intern geheugen en de 64 bits versie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.2K

Het beste antwoord

Ik vrees dat dit hem niet gaat worden. Zo te zien heb je al wat gegoogled (d3drm.dll file aan mijn systeemmap C:\windows\SysWOW64 toe te voegen, heb ik ook gevonden).
Ik denk dat de enige oplossing ligt in het installeren van een dual boot systeem met XP waaronder het wel gaat werken. Over het installeren van XP NA Windows 7 is behoorlijk wat te vinden.

http://sevenbits.nl/howto/dual_boot_windows7_XP.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf altijd met dual boots gewerkt, maar ik wordt een dagje ouder en heb hieraan niet gedacht. Bedankt

Andere antwoorden (1)

MS Photodraw 2000 schijnt niet echt met 64 bits W7 compatible te zijn. http://www.microsoft.com/windows/compatibility/windows-7/en-us/Details.aspx?type=Software&p=Microsoft%20PhotoDraw%202000&v=Microsoft&uid=2&pf=1&pi=7&s=outlook%202000&os=32-bit

Maar in de viruelen 32 bit / XP mode laat zich Photodraw 2000 schijnbaar wel installeren:
http://www.activewin.com/reviews/software/operating-sys/windows7/virtualxpmode.shtml

Als je 32 bits werkt, moet de dll volgens mij in de C:\Windows\System32 folder en niet in de 64 bits folder
C:\windows\SysWOW64