Waarom ziet IE8 Adobe Flash10 niet?

Adobe Flash10 is geinstalleerd maar Internet Explorer8 zegt steeds van niet. Waar moet je nog iets aan of uitschakelen om het werkend te krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

• Open Internet explorer
• Ga naar de optie extra deze staat rechtsboven (ziet u deze niet druk dan op F10 deze wordt dan bovenin zichtbaar)
• Ga naar Internet Opties
• Klik op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op Opnieuw instellen of Reset
• Klik in het dialoogvenster Instellingen van Internet Explorer herstellen op Opnieuw instellen (of bevestig het opnieuw instellen)
• Nadat de standaardinstellingen zijn hersteld, klikt u op Sluiten en op OK.
• Sluit Internet Explorer af.
• Klik op de startknop, kies dan "Configuratiescherm"
• Als het configuratiescherm in de klassieke weergave staat, dan graag dubbel klikken op "Software of Programma’s en Onderdelen"
• Een nieuw scherm verschijnt nu met daarin een lijst met daarin alle op uw computer geïnstalleerde programma’s
• Zoek in de lijst Adobe flash/Macromedia flash en verwijder deze programma’s
• Herstart uw computer en
• Installeer nu Adobe Flash opnieuw via http://get.adobe.com/nl/flashplayer/?promoid=BUIGP
• Controleer nu of uw probleem verholpen is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je kunt proberen je UAC {user account control} uit te zetten