ik heb windows word 2007 maar ik krijg sinds kort geen rode streepjes on de mijn spellingsfout hoe kan ik dit weer terug krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

op onderstaan de link wordt het uitgelegd hoe je het moet instellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weet je toevallig waar het het selectievakje spelfouten niet aangeven zit waar schijn lijk is de aan gevinkt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja gaat in word naar tabblad controleren daarna klik je op de linkse icoon spelling en grammaticacontrole
3 stappen

-Klik op het Office logo linksboven
Er opent zich een scherm
-Druk onderin dat schermpje op: Opties voor Word
-Klik op Tabblad: Controle
- ''Spellingscontrole tijdens typen'' AANVINKEN

http://www.paljasken.be/spellingscorrectie-uitschakelen-in-word-2007/