Ik gebruik Windows Mediaplayer voor mijn muziek. Vroeger stonden de albumcovers erbij, nu niet meer... Iemand een idee hoe ik die terug kan halen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
3.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zie je ze niet meer in je mediabibliotheek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er kunnen een aantal oorzaken zijn waarom u de albumhoesjes niet meer ziet.
Zijn ze nog wel gekoppeld aan het muziekbestand of is de map waarin de hoesjes zijn opgeslagen beschadigd.
geef even een beter omschrijving
ziet u de hoes niet meer als u hem afspeelt of in de mediabibliotheek
kijk even of de map C:\Documents and Settings\U ACCOUNTNAAM\Local Settings\Application Data\Microsoft\Media Player\Art Cache\LocalMLS
bestaat en of er albumhoesjes in staan

Antwoorden (3)

Ga op zoek naar een mediaplayer die niet als de Windows Media Player zomaar je album covers laat verdwijnen. Iedereen weet toch dat de Windows Media Player een van de slechtste is. Nou dan. Doe je zelf een plezier en delete dat ding van je PC en ga op zoek naar een goede speler. Alles is beter dan de Windows Media Player.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook even nakijken, of jij je media player of-line hebt staan, normaal dan haalt hij dat album-hoesje van het internet af, als windows player de cd herkend.
Even onder je media bibliotheek, de optie extra opties pakken, tabblad speler pakken, en even nakijken of je media-player verbinding mag maken met het internet.

dan tabblad privacy en even nakijken welke daar staan aangevinkt of uitgevinkt, als mediagegevens voor muziekbestanden uitgevinkt staat, dan vraagt hij die namelijk niet op, dus ook geen albumhoesjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens in WMP naar je Mediabibliotheek te gaan, dan aan de linkerkant op 'Album' klikken (onder 'Mediabibliotheek'), de album kiezen waar je de cover van wilt hebben, rechtermuisklik erop en kiezen voor 'Album gegevens bijwerken'.