bestaat er softeware om mee te kijken waar in je PC een `bottelneck` zit

ik heb een spel en mijn pc voldoet ruim aan de minimum eisen. toch loopt dit spel niet goed.
bestaat er een programma waarbij je kan achterhaaeln waar dit probleem zit?

die dus kijkt ( tijdens het spel ) hoe je CPU en GPU zich houden en je ram en daar de kloksnelheden van, of hier wat grafieken van plot. die je na het spel kan nakijken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat is Multithreading. :) Bottelneck is een term voor `waar vernouwing zit` dus waar alle goedlopende procesen worden afgeremt omdat het daar klem loopt. wat weer resulteerd in een verminderd eindresultaat :), maar bedankt voor de link ik ga eens kijke!

Het beste antwoord

Neem hier eens een kijkje naar en laat horen of het helpt ;)