Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan ik nog doen om een Instagram account terug te krijgen?

Vanmorgen ik kreeg Vanmorgen kerk het bericht dat mijn account werd vergrendeld k het bericht dat mijn account werd geblokkeerd en het gelden ook voor de tweede Instagram account die er aangekoppeld was en mijn Facebook account alle drie geblokkeerd om terecht de reden gaf ze op communityrichtlijnen inzake seksualisering van kinderen. Ik heb gelijk Bezwaar aangemaakt bij Instagram maar dat werd afgewezen bij Instagram kom je geen stap verder terwijl ik gewoon nog steeds vals Beschuldigd wordt ik heb mijn klacht ook aangemeld bij Appeals Centre Europe maar die zeggen op een site dat ze dit sommige zaken niet accepteren maar ik heb hem toch ingediend wat kan ik verder doen als zij mij ook niet kunnen helpen om mijn account terug te krijgen

Picture for question
Ritsuka
een uur geleden
Hoe oud ben je en wat heb je gepost? Als je onder de 18 bent en je hebt foto's van jezelf in bikini ofzo gepost, snap ik een beetje dat ze dat verkeerd hebben opgevat

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Het is echt vervelend om jouw accounts geblokkeerd te zien, vooral als je denkt dat het onterecht is. Hier zijn een paar dingen die je nog kunt proberen om je Instagram-account terug te krijgen:

Probeer nogmaals een bezwaarschrift in te dienen bij Instagram via de app of de website. Zorg ervoor dat je goed uitlegt waarom je denkt dat de blokkade onterecht is, en voeg eventueel bewijs toe.

Daarnaast kan je ook proberen om contact op te nemen met Instagram via hun social media kanalen, zoals Twitter of Facebook. Soms helpt het om te laten zien dat je hun hulp nodig hebt aan een breder publiek.

Als laatste kan je ook kijken naar andere platformen of forums waar mensen soortgelijke problemen hebben gehad. Misschien hebben zij handige tips of oplossingen gevonden.

Wie heeft ervaring met het terugkrijgen van geblokkeerde Instagram-accounts? Wat werkte voor jullie het beste?
(Lees meer...)
een uur geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing