Is chatprogramma TRILLIAN betrouwbaar?

..laatst ben ik uitgenodigd te chatten via TRILLIAN, eenmaal daar had ik soms de indruk dat ik niet rechtstreeks aan het chatten was met diegene die mij aanvankelijk uitnodigde...archwaan geboren....misschien volledig ten onrechte ...?

6 maanden geleden
tinus1969
6 maanden geleden
Contact zoeken buiten trillian om?
gert123456
6 maanden geleden
tinus...wat bedoel jij...??????...degene die mij uitnodigde om op TRILLAN met hun te chayyen hebben daar reeds een account....toen ik met ze ging chatten leek eht soms alsof het niet zij waren waar ik mee conact had maar een soort van automatisch chatprogramma
tinus1969
6 maanden geleden
@gert, wat ik bedoelde; gewoon degene die je uitnodigde weer eens bellen? Langsgaan? Je kent degene die je uitnodigde toch wel voordat je een trillian uitnodiging kreeg?

Geef als eerste antwoord