Waarom werkt mijn Wifi niet correct op mijn BB curve?

Hallo,

Ik zette 's ochtends mijn wifi aan maar kreeg toen te zien dat hij mijn whatsapp en twitter enzo niet pakte, wel kon ik gewoon internetten. Ik heb dit op meerdere locaties geprobeerd en krijg steeds hetzelfde resultaat.
Iemand help mij alstublieft.

Met vriendelijke groet,

Marc

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja blackberry he...

Antwoorden (1)

Ik heb ook een blackberry curve en ik heb hetzelfde probleem. Volgens mij ligt het aan het soort wifi, want bijvoorbeeld een Iphone4 heeft een veel meer up to date wifi. Ik hoop dat je mij snapt. gr