Hoe kan ik op bedrijfspagina Facebook videoprofiel instellen?

Er is alleen de optie foto uploaden, terwijl mijn persoonlijk profiel wel de mogelijkheid is video te uploaden. Wat doe ik fout?

4 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

Als ‘Video’ er niet bij staat, kun je klikken op ‘Meer’. Dan verschijnt de keuze hopelijk wel.
Of ga naar de optie 'Video' onder de functie 'Delen'.
Je kan ook bij een bericht aangeven dat je een video wilt uploaden.

Het formaat moet natuurlijk wel worden ondersteund: MP4- of MOV-indeling. De maximale lengte is 120 minuten. De maximale bestandsgrootte is 4,0 GB.
SimonV