Hoe kan ik mijn wordpress blog automatisch ook naar mijn facebook pagina zetten?

ik wil als ik een bericht op mijn wordpress bericht plaats, dat hij ook automatisch op mijn facebook pagina komt.

Hoe kan ik dit doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Door deze Plug-in te downloaden op je wordpress site (zie bron) je kan dan inloggen via facebook. Je kan instellen dat hij auto post op facebook, je kan ook maken dat mensen iets posten over je site zoals je vaker ziet ;)