Hoe kan ik al mijn reacties die ik plaats op foto's etc verbergen voor iedereen en het nieuwsverslag op facebook?

Niet verwijderen alstublieft dit is voor de nederlandse versie van facebook die andere vraag ging over de engelse en die snap ik niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wanneer je een reactie plaatst op een foto komt vaak op je profiel/timeline onder het kopje 'recente activiteit' te staan: 'jouw naam' heeft gereageerd op de foto van .....'
Rechtsboven hiervan is een kruisje. Klik dat aan en je kan dit verbergen uit de nieuwsfeed van je vrienden en van jouw pagina/timeline.