In Nederland lijkt er niet echt iets te zijn als zijn er op het viva forum en forumfok wel topics over, in het buitenland zijn ze er wel zie bijv de eerste link, gek genoeg staat in de link dat hij in spaans is maar wat ik zo zie is hij gewoon in het engels, dus als je dat (een beetje) beheerst kun je daar misschien kijken.

De tweede link is ook een engelstalig forum over legpuzzels maar ik krijg zelf het idee dat dit het meest gaat over legpuzzels die je op de computer speelt, je vraag is hierin niet helemaal duidelijk of je die ook bedoelt dus ik zet hem er maar bij.
10 jaar geleden
https://www.facebook.com/legpuzzels ?