Wat betekent een bruin rondje met een streepje bij een sms die je iemand gestuurd heeft?

Picture for question
6 maanden geleden
2.6K
Ritsuka
6 maanden geleden
Heb je een screenshot?
Amadea
6 maanden geleden
En zo niet, kun je dan duidelijker beschrijven hoe dat streepje eruit ziet?
Jaja
6 maanden geleden
Ja hoor ik heb een screenshot geplaatst
Jaja
6 maanden geleden
Staat toch echt bij het sms wat ik geblokkeerd heb
Ozewiezewozewiezewallakristallix
6 maanden geleden
Voor mij lijkt het op een logo van een tekstballonnetje. Meestal wordt dat gebruikt om een gesprek aan te duiden.
Gezien de reakties hierboven wellicht zelfs een geblokkeerd gesprek. Gaat het om de 'vinkjes' dan vermoed ik dat er om een leesbevestiging van de SMS is gevraagd.
(Dat kan blijkbaar tegenwoordig ook: https://forum.kpn.com/mobiel-15/hoe-kan-ik-instellen-dat-ik-een-leesbevestiging-krijg-bij-sms-546748 )

Geef als eerste antwoord